Friday 25 November 2011

Damia Homestay Tanah Merah

Salam 1 Malaysia. Kepada sesiapa yang ingin mencari homestay di Kelantan, kami menyediakan perkhidmatan homestay. Homestay kami diberi nama Damia Homestay yang mengambil masa 30 minit ke Rantau Panjang dan Wakaf Che Yeh dan 5 minit untuk ke bandar Tanah Merah.

Dari Hadapan Rumah

Homestay yang kami sediakan adalah sebuah rumah banglo yang dapat memuatkan seramai 40 orang dalam satu-satu masa. Dalam homestay kami terdapat 3 buah bilik dan bilik utama mempunyai penghawa dingin.






Selain itu, kami juga menyediakan dapur bagi memudahkan untuk memasak dan terdapatnya peti sejuk untuk menyimpan makanan-makananan basah.

Bahagian Dapur

Terdapat 2 ruang tamu yang memberikan keselesaan kepada sesiapa yang datang. Ruang tamu juga boleh menjadi tempat untuk berehat jika ramai yang datang ke homestay ini.

Ruang Tamu 1

Ruang Tamu 2

Ruang Tamu 2

Homestay kami berada di belakang Pasaraya Pantai Timur, Tanah Merah dan boleh masuk melalui jalan tepi Sekolah Menengah Kebangsaan Tanah Merah 1. Homestay ini juga berhampiran dengan kawasan kedai dan tempat makan. Bagi sesiapa yang berminat untuk menyewa Damia Homestay ini atau sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi:

019-9279304 atau 019-9619530 atau 09-9552845 ( En. Aziz)



                                                                Pelan Ke Damia Homestay


Alamat: PT 3583, Belakang Sek Men Tanah Merah, Kawasan Bandar Depan Taman Al-Kaff,17500 Tanah Merah Kelantan




No comments:

Post a Comment